14

صرافی کوین بیس با موفقیت شبکه لایتنینگ بیت کوین را راه‌اندازی کرد


کوین‌بیس شبکه لایتنینگ بیت‌کوین را راه‌اندازی کرده است که نشان‌دهنده تغییری بزرگ به سمت پرداخت‌های سریع‌تر و اقتصادی‌تر بیت‌کوین است. ورود شبکه لایت کوین به صرافی کوین بیس به رشد تقاضا برای تراکنش های بیت کوین کمک می کند.

من گزارش میدم خانه بلاک چینانتقال فوری در شبکه لایتنینگ لایه 2 سرانجام به بزرگترین صرافی بیت کوین جهان راه یافت. این صرافی شروع به پشتیبانی از شبکه لایتنینگ بیت کوین کرد و به کاربران این امکان را می داد که هنگام انتقال بیت کوین بین لایتنینگ و شبکه بیت کوین یکی را انتخاب کنند.

Coinbase شبکه لایتنینگ را فعال می کند

اخیراً کارمزد تراکنش‌ها در شبکه بیت‌کوین به سطوح بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است، بنابراین کارمزدهای تراکنش با اولویت متوسط ​​هستند. 146 دلار و معاملات با قیمت بالا به 170 دلار رسید اگرچه وضعیت تا حدودی عادی به نظر می رسد، اما با کارمزد تراکنش 1.63 دلار برای معاملات با اولویت متوسط ​​و 1.89 دلار برای تراکنش های با اولویت بالا، این نوسانات در کارمزد تراکنش های بیت کوین نیاز به یک راه حل فوری دارد.

در مقابل، شبکه لایتنینگ که اخیراً در کوین‌بیس پیاده‌سازی شده است، این کارمزدها و تاخیرها را به‌طور چشمگیری کاهش می‌دهد و کارمزدها را 1890 برابر کمتر از میانگین تراکنش‌های با اولویت بالا می‌کند. بنابراین، شبکه لایتنینگ انتقال بیت کوین را به صورت فوری و مقرون به صرفه تسهیل می کند.

نمودار معاملات DebitCoin در Mempoolنمودار معاملات DebitCoin در Mempool
نمودار کارمزد بیت کوین ممپول؛ منبع: لیوان نود

بنابراین، کاربران صرافی Coinbase اکنون می توانند از تراکنش های فوری در حساب های خود لذت ببرند. این نشان دهنده بهبود سرعت و کاهش قابل توجه هزینه ها در مقایسه با فرآیند قبلی است که ممکن است ساعت ها طول بکشد.

همکاری Coinbase با Lightspark برای پیاده سازی این فناوری نشان دهنده تعهد آن به تقویت شبکه بیت کوین، کاهش کارمزد و زمان تراکنش است. این ابتکار بخشی از استراتژی گسترده‌تر کوین‌بیس برای ایجاد انقلابی در پرداخت‌های سنتی با استفاده از فناوری بلاک چین است که دسترسی سریع‌تر و ارزان‌تری را فراهم می‌کند.

این به پر کردن شکاف مالی، به ویژه برای جوامع بدون بانک، با به حداقل رساندن هزینه‌های غیر ضروری و تاخیر در بانکداری متعارف کمک می‌کند.

تا پیش از این انتقال بیت کوین به کوین بیس به گونه ای انجام می شد که از 10 دقیقه تا 2 ساعت زمان می برد. اما شبکه لایتنینگ که بر روی پلتفرم بیت کوین ساخته شده است، امکان انتقال فوری بیت کوین ها به خارج از زنجیره را با کسری از هزینه فراهم می کند.

بدون این رمزارز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا