6

روسیه تحقیقات درباره گورهای جمعی غزه را خواستار شد



واسیلی نبنزیا، سفیر روسیه در سازمان ملل گفت: روسیه خواستار تحقیقات بین المللی مستقل برای محاکمه عاملان گورهای دسته جمعی گزارش شده در نوار غزه است.

به گزارش ایسنا، نبنزیا خطاب به مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: ما گزارش های دلخراشی از گورهای دسته جمعی کشف شده در نوار غزه داشته ایم. ما به یک تحقیق بین المللی مستقل نیاز داریم تا اطمینان حاصل کنیم که عاملان آن به دست عدالت سپرده می شوند.

به گزارش اسپوتنیک، مقامات فلسطینی گفتند که بیش از 300 جسد – از جمله زنان، کودکان، سالمندان و مجروحان – در گورهای دسته جمعی در محوطه بیمارستان ناصر در خان یونس، دومین شهر بزرگ غزه، و مجتمع پزشکی الشفا در غزه پیدا شده است. شهر غزه

ابعاد جدیدی از جنایات صهیونیست ها علیه ملت فلسطین هر روز آشکار می شود. از هفتم اکتبر و پس از عملیات هجوم فلسطینیان به الاقصی، در جریان عملیات زمینی و هوایی تل آویو نزدیک به 35 هزار نفر در جنایات رژیم صهیونیستی به ویژه در غزه کشته شده اند. بیمارستان ناصر و الشفا که اکنون به ویرانه تبدیل شده است، مدت ها مورد عملیات سنگین صهیونیست ها قرار گرفت و پس از خروج آنها، گورهای دسته جمعی یکی پس از دیگری کشف شد.

با کشف گورهای دسته جمعی بیشتر در نقاط مختلف نوار غزه و بیرون آوردن اجساد بدون سر، دست، پوست یا با دست و پای بسته و همچنین اجساد با سر و تجهیزات پزشکی که هنوز به آنها متصل است، اجساد کودکان و اجساد، که به شدت مجروح شده اند، ابعاد دیگری از جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه فاش شده و مقامات مختلف خواستار تحقیقات بین المللی و مستقل در مورد این جنایات شده اند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا