بلاگ

چرا طراحی سایت با وردپرس ؟ 5 دلیل و همراه با مثال


24 آوریل 1402

1.06 هزار بازدید

چرا سایت با وردپرس طراحی کنیم؟

وردپرس یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) است که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد و بیش از 40 درصد از وب‌سایت‌ها را در اینترنت تامین می‌کند.

در ضمن برای دیدن متفاوت ترین دوره موجود در ایران بر روی
 دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس وکدنویسی کلیک کنید واطلاعات مربوط به اون رو
 به جزئیات مشاهده بفرمایید

در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا ممکن است بخواهید از وردپرس برای طراحی وب سایت خود استفاده کنید:

1- استفاده آسان:

وردپرس به دلیل رابط کاربر پسند خود شناخته شده است که ایجاد و مدیریت یک وب سایت را برای کاربران غیر فنی آسان می کند. این رابط کاربری ساده و شهودی دارد که به کاربران اجازه می‌دهد بدون هیچ دانش کدنویسی به راحتی صفحات، پست‌ها و منوها را ایجاد کنند.

2-قابل تنظیم:

وردپرس بسیار قابل تنظیم است، با هزاران تم و افزونه در دسترس برای افزودن عملکرد و سفارشی کردن ظاهر و احساس وب سایت شما. این بدان معنی است که می توانید یک وب سایت منحصر به فرد ایجاد کنید که از بقیه متمایز باشد.

همچنین، اگر احساس می کنید که نیاز به مطالعه در مورد طراحی وب سایت واکنش گرا دارید، می توانید این مقاله را مطالعه کنید طراحی سایت ریسپانسیو چیست؟ استفاده کنید و لذت ببرید

3-سئو دوستانه:

وردپرس به گونه ای طراحی شده است که موتورهای جستجو را دوست داشته باشد، دارای ویژگی های داخلی مانند کد تمیز، پیوندهای دائمی با استفاده آسان، و توانایی افزودن توضیحات و عناوین متا به هر صفحه و پست. این کار خزیدن و فهرست بندی وب سایت شما را برای موتورهای جستجو آسان تر می کند که می تواند رتبه بندی موتورهای جستجوی شما را بهبود بخشد.

4-موبایل ریسپانسیو:

اکثر قالب‌های وردپرس به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که پاسخگوی تلفن همراه باشند، به این معنی که وب‌سایت شما در هر دستگاهی، از دسک‌تاپ گرفته تا گوشی‌های هوشمند، عالی به نظر می‌رسد.

5- آمادگی تجارت الکترونیک:

وردپرس همچنین برای وب سایت های تجارت الکترونیک عالی است، با افزونه های محبوب مانند WooCommerce که به شما امکان می دهد به راحتی یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید و شروع به فروش محصولات کنید.

در اینجا چند نمونه از وب سایت های ساخته شده با استفاده از وردپرس آورده شده است:

شرکت والت دیزنی: https://www.disney.com/
وب سایت رسمی جنگ ستارگان: https://www.starwars.com/
نیویورکر: https://www.newyorker.com/
رولینگ استونز: https://www.rollingstones.com/
کاخ سفید: https://www.whitehouse.gov/



چرا طراحی سایت با وردپرس ؟ 5 دلیل و همراه با مثال

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا